Retourneren

Retourneren van Artikelen

Bij Feelinhome doen we er alles aan om je tevreden te stellen met je aankoop. Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn, dan kun je jouw artikel eenvoudig retourneren. Hieronder vind je alle informatie over ons retourbeleid.

Retourtermijn
Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.

Voorwaarden voor retourneren
⌂ Het artikel moet onbeschadigd en in originele staat verkeren.
De originele verpakking en labels dienen (indien redelijkerwijs mogelijk) intact te zijn.
Hygiëneproducten en gepersonaliseerde artikelen kunnen niet worden geretourneerd.

Hoe retourneer je een artikel?

1. Meld je retour aan via onze website of neem contact op met onze klantenservice.

2. Verpak het artikel goed om beschadigingen tijdens transport te voorkomen.

3. Print het retourlabel en plak deze op het pakket

4. Stuur het pakket op met een verzendmethode naar keuze. We raden aan om een traceerbare verzendoptie te gebruiken.

5. Bewaar je verzendbewijs totdat de retourzending is verwerkt.

Retourkosten
We streven ernaar de retourkosten zo laag mogelijk te houden, maar om de kosten gedeeltelijk te dekken, zijn we genoodzaakt een kleine vergoeding van €5 in rekening te brengen. Bedankt voor je begrip!
Voor internationale retourzendingen zijn de verzendkosten voor eigen rekening.

Terugbetaling
Zodra wij je retour hebben ontvangen en verwerkt, storten we het aankoopbedrag binnen
14 dagen terug op je rekening via de oorspronkelijke betaalmethode.

Ruilen
Wil je een artikel ruilen? Plaats dan een nieuwe bestelling en retourneer het ongewenste artikel volgens bovenstaande instructies.

Vragen?
Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@feelinhome.nl of het contactformulier. We helpen je graag verder!

Bedankt voor je vertrouwen in Feelinhome!